Sydney

15 februari 2016 - Sydney, Australië

Na een laatste vlucht beland in Sydney. Bij aankomst een BBQ op het dak en een lekker koud biertje. Sydney is een geweldige stad en ongelofelijk mooi. De combinatie van natuur en inmense gebouwen is prachtig. Het leventje en de mensen hier zijn heel relaxed. Iedereen is super vriendelijk en het weer is perfect.

Toch is het wel wennen, zo alleen aan de andere kant van de wereld. De vastigheid en het warme nest dat je thuis hebt ben je helemaal kwijt. Je bent volledig op jezelf aangewezen. Ik kan wel zeggen dat ik dit best mis, en het zwaarder is dan ik had verwacht. Dit zal met de tijd wel wennen en je ontmoet hier ook ontzettend veel nieuwe mensen. De steun van thuis doet me goed, en hier haal ik weer energie uit, mooi om te zien hoeveel mensen er om me geven.

Vandaag hebben we gesurfd, een geweldige ervaring en misschien heb ik dan toch me talent ontdekt. Het ging beter dan ik had gedacht en ik heb meerdere malen een mooie golf kunnen bedwingen.

De plannen voor de komende weken zijn ook al bekend. Morgen vlieg in naar Melbourne met 3 andere jongens, vanaf hier rijden we met een campertje terug naar Sydney, dit zal zo'n 2 weken duren. De 29ste vlieg ik dan naar Nieuw Zeeland waar ik 40 dagen met een bus rond ga reizen en allemaal mooie dingen ga meemaken.

Ik zal jullie over een paar dagen weer vertellen over de mooie ervaringen, groetjes uit Sydney (32 graden, bij jullie vriest het toch?) xxx

Sydney Surfdude

1. Oma Groenewegen:
    15 februari 2016
    Niels leuk te horen dat het goed gaat ,ik geloof zeker dat het een hele verandering is in zo,n hele andere wereld hou je taai en Xxx oma
  2. Jeroen:
    Neals,
    mooie verhalen gozer! En door op reis te gaan leer je thuis en Nederland ook te waarderen. Zorg maar dat je een goeie ambassadeur voor ons bent daar in het mooie Down-Under! Hier was het de afgelopen koud, vies, nat takkeweer dus blijf daar voorlopig maar. Have Fun, groetjes van ons @#4
    Jeroen
  3. Opa Hans:
    15 februari 2016
    Lieve Niels, het ziet er wel heel goed uit daar aan de anderekant van deze bol. Maar ja je moppert thuis wel eens, maar het warme nestje waardeer je nu wel he!!!
    We zien uit naar nog meer leuke verhalen en belevenissen genieten hoor !!
    Oma gaat elkedag wat vooruit en komt ook steeds meer aan, al bijna 4 kilo goed he!!
    Kusjes van jouw Opa Hans.