Daar is ze dan

11 juli 2016 - Cairns, Australië

Na 3 weken lekker rustig aan te hebben gedaan, te hebben gesport en wat vrienden in het hostel te hebben gemaakt was het dan zo ver.

Na een slapeloze nacht ging om half 6 de wekker. Een uur later had ik der in me armen. Na 5 maanden was ik weer samen met Daantje. Heerlijk was het, genieten. We vertrokken naar een mooie plek aan het strand, genoten de eerste dagen van de kust en van elkaar. We brachten de dagen door in Port Douglas en de stranden eromheen. De 3e dag zijn we in een bootje gestapt waarmee we door het regenwoud vaarden op zoek naar krokodillen. We hebben er 3 gespot waarvan de grootse wel 4 meter was. Verder gingen we lekker uit eten, genoten van het prachtige weer en elkaar.

Danielle houd zich verrassend groot met alle spinnen en insecten, het leven in het busje en heeft het naar der zin. Alles is weer zoals het was en hebben het super saampjes. Inmiddels zijn we terug in Cairns waar we een heerlijke dag hebben gehad in een prachtig hotel. Om te vieren dat we een jaar samen waren was het tijd om even te genieten. Lekker eten, een gigantisch echt bed en een bubbelbad. Het was even genieten na 5 maanden hostels en een luchtbed in een auto. De dagen erna hebben we lekker genoten bij het zwembad.

Zaterdag was het tijd om het Great Barrier Reef te gaan verkennen. Wat een ongelooflijke ervaring. We hebben alle prachtige dieren langs zien komen. Een haai, nemo en prachtig koraal. Het was een geweldige dag en 1 van de beste dingen die ik heb gedaan tijdens deze reis. Momenteel zijn we naar het zuiden aan het reizen om de 18e een trip te doen op de Whitsundays. Het gaat hier dus allemaal heel erg goed en we zijn volop aan het genieten!

LoveBeachBeachBeachThe northKrokodilKrokodilThe northBeachUit etenWaterholeThe ReefThe ReefThe ReefThe ReefThe ReefThe ReefThe ReefThe ReefThe ReefThe ReefThe ReefThe ReefThe ReefThe ReefThe ReefThe ReefThe ReefThe ReefThe Reef

1. Oma:
    11 juli 2016
    Oh die krokodillen wat een beesten hebben jullie gesnorkeld of diep in de zee gezwommen geniet er nog van want de tijd is zo om.
    Liefs van opa en oma
  2. Shirly:
    11 juli 2016
    Het geluk straalt er vanaf Geniet samen
  3. Anita:
    11 juli 2016
    Geniet nog lekker de komende weken van jullie samen zijn daar aan de andere kant van de wereld!! Heel veel plezier!
    Groetjes,
    Anita