Roadtrip Melbourne - Portland

19 februari 2016 - Randwick, Australië

Gister ochtend hebben we een auto opgehaald. Met 4 jongens gaan we roadtrip doen van Melbourne naar Portland, daarna rijden we terug naar Sydney. In Australie moet je links rijden dus dat is wel even wennen. Na een dag rijden over the great ocean road met geweldig uitzicht zijn we beland bij een national park waar we hebben overnacht. Hier was totale rust en niemand om je heen. In de nacht de mooiste sterrenhemel en glowworms in het bos. Het was echt prachtig.

Inmiddels zijn we verder aan het rijden en gaan we straks weer een mooi plekje zoeken om illegaal te camperen. Bij mijn video's staat een vlogje hoe we de middag hier hebben doorgebracht. Xxxx

image image image image image

1. Jelle:
    19 februari 2016
    Hahaha die video! Door de natuur ga je praten als Freek Vonk. Kan niet wachten tot je met walvissen gaat zwemmen en krokodillen gaat spotten (maak daar a.u.b. ook een video van)
  2. Karin:
    Hè Niels, ziet er geweldig uit! Het is er prachtige, veel plezier.
    Dikke xxx
  3. Sandra:
    Geweldig Niels! Genieten
  4. Oma Groenewegen:
    Niels links rijden lijkt mij ook vreemd doe voorzichtig en geniet met volle teugen van al het moois.